Barnehagen vår

Barnehagen befinner seg i et rolig boligområde på Fygle. Vi ligger bak Lofotkraft på Fygle, og har derfor Horn Slakteri og Lofotkraft som våre næremeste naboer.

Vi er en to avdelings barnehage med kapasitet på 47,7 plasser. Barnehagen vår er tidligere bolighus som er blitt drevet som barnehage i mange år. I sin tid drev kommunen barnehage her, men i 2006 startet vi Fygle barnehage AS. Barnehagen ble betydelig opp-pusset før vi startet i 2006. Barnehagen er en privat drevet barnehage, og er medlem av PBL-a. Barnehagen vår er over to etasjer og vi har mange rom som barna kan få utfolde seg og leke i. Vi er stolte av barnehagen vår, og synes at en barnehage med mange rom er en fordel for våre barn. De får mye mer ro i leken sin, uten å bli forstyrret av andre barn i lek. Utelekplassen vår består av en passe stor akebakke som fungerer kjempefint på vinteren. Vi har asfaltert sykkelbane rundt barnehagen, og vi har ulike lekeapparater og huskestativer på uteplassen.

Du/dere er hjertelig velkommen innom for å slå av en prat og se hvordan vi har det :)